Data e postimit: 2020-01-26 21:34:44
Lexime: 2077
liria
Lloji: Fjale te urta
Tema: lidhja e lirise me njerezit
Autori: Artiola Shpata
Shkolla: Dora d'Istria
Klasa: 7c
Qyteti: TIRANE
E-mail: jolamoza0@gmail.com


Nese nuk do te kishte liri,nuk do te kishte as njerezi.

Vepra te ngjashme
Autori: Dorentina Porja · Lloji: Poezi lirike · Tema: Poezi per Flamurin Shqiptar
"Flamuri Kuq e Zi" O Flamur kuq e zi , qe valevitesh ne liri, Shqiponja mbi Shqiperi fluturon duke na thene se ne pavaresine GEZOJME O flamur o simbol i bekuar Per shume vite ajo liri na kishte munguar Lot nenash, gjak trimash toka i ...
Autori: Nuk ka rendesi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: te jesh vetvetja
Secili nga ne ka disa virtyte qe na bejne te ndryshem nga njeri-tjetri.Nje nder keto virtyte eshte edhe guximi. Guximi eshte nevoje e evolucionit te popullit ne mbare boten .Nese sdo te kishte guxim do te egzistontne akoma skllveria , madje ajo do te isht...
Autori: blerta haziri · Lloji: Tregim · Tema: vetmija
Historia ja fillon ne nje pylle te lashte . Nje grua e lind nje vajze te bukur ,ajo vendosi ta le vajzen ne pylle sepse burri i saj e deshironte nje djale.Burri i tha nese lind vajze do ta vras me duart e mija .Nena nuk duroj qe vajza e saj te vdes dhe...
Autori: Valdrina Hafizi · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Dimri në qytetin tim
U zgjova në mengjes si çdo ditë të përhershme.Shkoj me vrap të hapë dritaren,po ç'të shoh? Një borë e lehtë kishte mbuluar kopshtin tim.Me të vërtetë mu kënaq zemra kur pashë se kishte rënë borë.Ishte datë 30 nëntor,shoqja ime kisht...
Autori: Blerona Gavazi · Lloji: Poezi lirike · Tema: Dita e deshmoreve ne komunen e Ferizajit
Mè 28 Shtator nè Epopejen e Jezercit shume njerez mbeten te vrare e shume te tjere braktisen vendin Nuk degjohej zè femije as edhe nje ze kenge ate e kishte zavendesuar nje ze i tmerrshem bombe Mirpo ne kishim trimat tane qe nuk u do...
Autori: sara · Lloji: Anekdota · Tema: anekdode
Nje burr deshironte te binte ne peshe.Ai sheh nje reklame ne internet per 3 dite do te bini 35 kg.Burri e bleu dhe te nesermen ne mengjes bie zilja e deres shkon dhe shikon,ishte nje vajze e bukur qe kishte te shkruar nje tabele PO ME KAPE JAM E JOTJA vra...
Autori: Mirjeta Caushi · Lloji: Tregim · Tema: dashuria e motres per te vellane
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili deshironte te merrnin nje femije.Ata u drejtuan per tek ata te dy.Ata vendosen qe te merrnin vetem djalin.Kur ata e kapen nga dora vajza shkoi dhe iu lut qe...
Autori: Flavia Biba · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Gjuha shqipe eshte i vetmi mjet i ndritcimit dhe i perparimit
Gjuha shqipe eshte i vetmi mjet i ndritcimit dhe i perparimit. Pedersoni ka thene kete thenie e cila ka lene nje mesash te bukur tek une. Gjate pushtimit te turqeve, sic te gjithe e dime rrezikohej te zhdukej gjuha jone shqipe.Shqiptaret luftuan shume qe ...
Autori: Anton Papleka · Lloji: Analize letrare · Tema: Vdekja e lisnajes
Po lisnaja e femijerise se tij kishte vdekur markut i erdhi te qante si te kishte humbur nje te aferm.U kthye ne shtepi zemervrare.Ne sy i rrinin trungjet e kalbura cungjet e zeza te rrethuara me kurora te permotshme kerpudhash dhe nje pyetje gerryese qe ...
Autori: Sindi Lasku · Lloji: Poezi lirike · Tema: Shqipera vendi im!!............
Me vjen ndermnend dicka, kur fjalen liri degjoi, dicka e paharrueshme, dicka e paharritshme. Oh Shqiperia ime, Oh atdheu im, Oh memedheu im, Sa te dua sa me do. Liri me ke dhene ti, pa asnje kushte, kete liri une do te ta kthej, pa asnje ku...
Autori: ana atka · Lloji: Analize letrare · Tema: Natyra
Cesgte natyra ?ajo eshte gjeja me e cmuar per njeriun .eshte vete jeta .pa natyren asgje ne bote sdo te kishte kuptim .gjithcka do te ishe e errt dhe gri .nuk do te kishte lule,peme.Zogjte nuk do te na kenaqnin me cicerimat e tyre ne pranvere ,rete nuk do...
Autori: ulpiana mulaj · Lloji: Poezi lirike · Tema: liria
LIRIA liria pa dashuri si nëna pa fëmijë. Dashuria pa takim , si pranvera pa lulëzim. Ne mes natës, jam e pikëlluar. ...
Autori: sofokliu · Lloji: Poezi dramatike · Tema: kthimi ne proze
antigona , heroina e vepres, guxon te thyeje urdhrin barbar te tiranit , kreonit,i cili kishte urdheruar qe vellai i saj,poliniqi te lihej i pavarrosur. pra antigona e kishte varrosur vellane e saj poliniqin . she per kete shkelje antigona denohet egersis...
Autori: xheni · Lloji: Ese pershkruese · Tema: natyra
NATYRA Cesgte natyra ?ajo eshte gjeja me e cmuar per njeriun .eshte vete jeta .pa natyren asgje ne bote sdo te kishte kuptim .gjithcka do te ishe e errt dhe gri .nuk do te kishte lule,peme.Zogjte nuk do te na kenaqnin me cicerimat e tyre ne pranvere ,r...




Komentet e fundit!

Emri: df
Email: drr@gmail.com
Komenti:



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com